نظریه جدید دانشمندان علم نجوم! زمین کروی نیست بلکه مسطح …

نوشته شده در موضوع دسته‌بندی نشده در 04 اکتبر 2017

شخصی به نام B.o.B در صفحه ی رسمی خودش در تیوییتر اعلام کرد که کرده زمین گرد نیست بلکه مسطح است. بعد از این مورد بسیاری از کاربران در صفحه ی او کامنت های مختلفی گذاشتند و خیلی از آنها حرف او را تایید و بعضی ها هم او را مورد تمسخر قرار دادند. ولی این موضوع بجایی کشیده شد که بسیار از نجوم شناسان را مورد چالش قرار داد تا بر این نظریه تحقیق کنند. برای جزئیات بیشتر با ویندوزسنتر همراه باشید.

محصولات جدید فروشگاه ساری تک

جالب است بیش از 200 نفر از نجوم شناسان از صحبت این شخص با قاطعیت حمایت کردند و آنها هم همین نظر را داشتند. این اشخاص یک گروه نجوم شناسی تخصصی در مورد این موضوع تشکیل دادند و کار بجایی کشیده شد که سرپرست آن گروه در یک مصاحبه ای که سایت Live Science با این شخص داشت گفت:

در مورد این موضوع هر روز بسیار سوال از ما پرسیده می شود و ما فعلا از پاسخ دادن به آن سوال ها معذوریم. ما داریم در مورد مسطح بودن زمین تحقیق های بسیار تخصصی می کنیم گرچه اشخاص بسیاری ما را مورد تمسخر خود قرار داده اند اما ما به این موضوع ایمان داریم و به هدفمان ادامه خواهیم داد.

در این خصوص ویدیو های بسیار زیادی از نظریه این گروه در YouTube ساخته و در اختیار کاربران قرار داده شد. یکی از آنها ویدیوی زیر می باشد که با محاسبات دقیق و تحقیقات بسیار نشان داده اند که زمین مسطح است نه گرد. می توانید ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

بر این اساس جو گنبدی شکل، زمین مسطح را محافظت می کند که این موضوع هم در کتاب علم نجوم شناسی به نام عهد عتیق هم ذکر شده است. این قضیه باعث شده است که علاوه بر نجوم شناسان ، کاربران سراسر دنیا هم به وجد بیاورد و اگر حقیقت داشته باشد تحقیقات چند سال کذشته در مورد گرد بودن زمین همگی به اشتباه می باشد. جالب است بدانید در گذشته یک نجوم شناس و خلبان مسیحی به نام کوپرنیک همین نظریه مسطح بودن زمین را داشت و با محاسبات دقیق ریاضی این مورد را ثابت کرد اما آن زمان کسی به وی توجهی نکرد.

rfizgcjoshlyq3qkfgrl-620x372

جالب است این مورد هم بیان کنیم که در اطراف زمین یک دیوار یخی هم وجود دارد که مانعی در تحقیقات جدید شده است که این گروه برای بررسی و اثبات این موضوع درخواست تحقیق با فضاپیما و هواپیما کرده اند تا دولت در اختیار آنها قرار دهد. NASA همیشه نظریه های اشتباه را سریع با مدرک و اسناد رد می کرد اما در مورد این نظریه سکوت اختیار کرده است و حتی چند باری هم لو رفته است که برخی تصاویر منتشر شده از زمین دستکاری شده می باشد. قانون استخدامی ناسا این است که اگر یک شخص فضا نورد از موضوعی باخبر شد آن را هیچگاه برملا نکند و ناسا تا بحال این راز را نزد خود نگاه داشته و این گروه نجوم شناسان همکاری نکرده است.

zzwmyoy6phchez78apye-620x421

آقای Matthew Boylan یکی از کارمندان ناسا بود که ناسا بنا به دلایل کاری که مشخص نشد ایشان را اخراج کردند. نجوم شناسان در این باره با این شخص در مورد نظریه مسطح بودن زمین مصاحبه ای کرده اند که ایشان می گوید:

من فقط در مورد این موضوع از ناسا چند سوال دارم که امیدوارم با سوال های بنده شما پاسخ خودتان را بگیرید. اگر بعد از این همه سال به دنیا اعلام شود که زمین کروی شکل نیست و مسطح است چه مشکلی پیش می آید؟ با این دستگاه های پیشرفته ی نجوم شناسی خود پس چه کرده اید؟ آیا ناسا در مورد به اشتباه خود اعتراف می کند؟

با صحبت این شخص قضیه مسطح بودن زمین، داغ تر و این نظریه خیلی به اثبات شدن نزدیک شد. اگر این نظریه اثبات شود کمبود نفت در زمین توجیهی ندارد و اکثریت کشور ها می توانند با حفاری های مختلف به این منابع طبیعی دست پیدا کنند. و شاید برایتان سوال پیش آید که فصل ها چگونه به وجود می آیند. برای جواب این سوالتان تصویر زیر را مشاهده نمایید.

بر این اساس همه می دانیم که زمین به اجسام یک نیرو به سمت بالا وارد می کند. خب طبق فرمول شتاب جهانی که برابر 9.8 متر بر مجدور ثانیه است ، زمین هیچگونه جاذبه ای ندارد و فقط این نیرو است که مارا بر روی زمین نگه داشته است! برای درک بیشتر تصویر زیر را مشاهده کنید.

t4mn2yufnowbfmncayou-620x394

. فقط کافیست به این فکر باشید که این نظریه اثبات شود. این همه علم نجوم شناسی و تحقیقات بسیار کشور های مختلف غلط می شود و بشر ناچار است جهت تحقیقات جدید بسیار هزینه های گزافی را خرج کند. البته با اثبات این نظریه مقصر اصلی ناسا می باشد و این همه اطلاع اشتباه را نباید منتشر می کرد. اگر این قضیه اثبات شود به جدیت می توان گفت 90 % تحقیقات عملی مختلف در مورد زمین به اشتباه می شود و مجدد نجوم شناسان دنیا باید تحقیقات خودشان را از صفر شروع کنند.

به کانال تلگرام سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر بپیوندید و از مزایای آن برخودار شوید: